Tot ziens Europa to over 9 weken. - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu Tot ziens Europa to over 9 weken. - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu

Tot ziens Europa to over 9 weken.

Door: rozemarijnwijnja

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

11 December 2011 | Zwitserland, Zürich

Hi lieve vrienden,

Dat is al weer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven. sorry daarvoor.

Op dit moment ga ik al bijna aan de 4de week hier in Zurich, Zwitserland beginnen.
Tot nu toe zijn het drukke hectische weken geweest.
'sochtend les, en dan de middag/avond outreach. We hebben veel prayerwalks gedaan en mensen aangesproken op straat.
1 avond waren we met z'n 4en voor een prayerwalk en we kwamen uit op een groot plein.. daar waren zo'n 100 moslims een demonstratie aan het houden, iets met de sterfdag van de neef van Mohammed. We besloten aan de andere kant van het plein te gaan zingen, en we waren zo vrolijk, al dansend en zingend. op een gegeven moment kwam er een man met een gitaar en toen vormde hij een groep met z'n 20 mensen, bleek het een kerk te zijn die elke maandagavond worship op straat doen, dus we rende naar hun toe, en gingen helemaal enthousiast mee doen met hun. Wij waren heel erg bemoedigd door hun, maar hun waren heel erg bemoedigd door ons. Dat was echt heel gaaf.

Voor de rest is het echt heel gaaf met de groep hier. Ik leer veel van iedereen hier. Het zijn stuk voor stuk gave mensen.

En dan nog iets anders heeeeeel belangrijks!!! Maandag 19 december vlieg ik naar Afrika. We vliegen over Dubai, en dan vanuit daar gaan we naar Oeganda, daar zullen we dan 1 dag zijn, en dan gaan we met een bus denk ik naar Zuid-Soedan voor zo'n 4/5 weken en dan weer terug naar Oeganda voor 4/5 weken.
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden, we gaan veel met kerken samen werken, kinderen, villages, vluchtelingen kampen enz.

Deze week les van Todd White, ben erg benieuwd. Heb hem vandaag al horen preken, man wat een passie heeft die gast. echt heel bijzonder.

Check: http://www.youtube.com/watch?v=yCM4VF42isc

Voordat ik naar Afrika ga zal ik nog wel even wat laten horen, want ik neem mijn laptop niet mee.

Nou tot ziens maar weer.

Ciaoo

  • 12 December 2011 - 11:26

    Stellabella :

    Spannund! Ik mail je schatje!xxx

  • 12 December 2011 - 19:10

    Ans Bos:

    Lieve Roos,

    Wat leuk om weer van je te horen! Hier is iedereen druk met school en werk en ik met voorbereiden van kerst op school. Hoop de kinderen echt Het Licht te laten zien!
    Liefs en dikke knuffel, tante Ans :)

  • 13 December 2011 - 09:05

    Opa En Oma Wijnja:

    Zo Roos fijn weer iets van je te lezenen dat het goed met je gaat.Hier gaat het ook weer goed ,Opa heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen wegens benauwdhejd en is weer thuis moet weer aansterken en heeft nu zuurstof er bij Zondag gaan we kerst vieren in de Hoef niet zo lang We zullen aan je denken Groetjes en een dikke knuffel van opa en oma

  • 16 December 2011 - 05:51

    Jedidja:

    hee roosje

    ah superr meid.. heerlijk om ook andere te bemoedigen!! topper..en nu vertrek je al bijna weer richting africa..
    een hele dikke knuffell.. en een special christmas hug.. die kan je helaas niet met je fam vieren.. maar geniet gewoon lekker van de mensen die bij je zijn.
    xxxxx jedidj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Zürich

Rozemarijn

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 21078

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 14 Maart 2014

FCM Outreach India

01 Oktober 2011 - 06 April 2012

GO Europe Mobile DTS

21 Januari 2011 - 21 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: