Aftellen.. - Reisverslag uit Arua, Oeganda van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Arua, Oeganda van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: rozemarijnwijnja

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

07 Februari 2012 | Oeganda, Arua

Hier mijn laaste blog vanuit Arua Oeganda.

Het is dik genieten hier in Oeganda.. De zon is heet, de mensen zijn vriendelijk en de ministries zijn gaaf.

We doen veel verschillende ministries hier, de afgelopen weken zijn we de dorpen en ziekenhuizen ingeweest om voor mensen te bidden. Afgelopen zaterdag zijn we naar een project van Compassion gweest.. dat was echt heel gaaf om te zien hoe compassion in zijn werk gaat. we hebben met de kids gezongen en les gegeven. Vannochtend ben ik de stad ingeweest en hebben we gepraat met een groep straatkinderen en voor ze gebeden enz enz.

Helaas gaat het vluchtelingenkamp niet meer door, wat erg jammr is.. maar aankomende zaterdag ga ik voor 3 dagen in een 'village' slapen, ben bnieuwd hoe hoe dat gaat zijn.. we gaan dan preken in een kerk daar, en bij mensen op huisbezoek.

Op onze vrije dagen gaan we of de stad in, of we gaan naar een hotel waar je heerlijk kan zwemmen.

nou dat was even snel, het gaat goed.. en tot over 1,5 week alweer jeej.

Liefs.

• 07 Februari 2012 - 08:40

Wannes & Bo, Noa+Isa:

Hey Roosie, Wat goed om te lezen hoe het gaat! Veel succes in the village en met de laatste ervaringen daar!!! Als je hier bent kletsen we snel weer bij. We hebben je gemist en zijn blij dat wij "onze" Roos weer even mogen lenen ;) Dikke hugs en bless, Wannes & Bo en de meiden

• 07 Februari 2012 - 09:18

Johan & Karin:

Hey Roos,
    leuk weer iets te lzen van je~ gaan je snel weer zien!
    Bless & Hug.
    Johan en Karin.

• 07 Februari 2012 - 10:09

Stijna!:

hoi nichtje!! helemaal leuk om weer wat van je te lezen! 1,5 week en dan al weer thuis dat gaat dan snel he!
    geniet er nog even van en tot snel x

• 07 Februari 2012 - 11:02

Erwin Timmer:

So cool om te lezen! Geniet daar nog he! Hugs!

• 07 Februari 2012 - 19:26

Ans Bos:

he, roos!!
    fijn dat het goed gaat! misschien kun je nog schaatsen als je thuis komt?? wij zitten hier nu te bibberen...beter gaat de zon snel schijnen anders is het wel een hele grote overgang!nu ga ik jo voorlezen dikke kus van jo en mij!
    (jo is joël)

• 08 Februari 2012 - 20:01

Oma En Opa Romeijn:

Nog even genieten hoor!

Gr.oma

• 12 Februari 2012 - 10:13

Stelliebellie:

Roosje :)
    Yes, het gaat goed met je!!!! En wat nog veel meer Yes is dat je bijna thuis komt :)

He komen mijn sms'jes aan? Ze staan wel verzonden maar mijn smartphone zegt van niet. Nja, niet dat je terug moet sms'en heur, ik vind het zelf leuk :P

xxxxx tot snel!

• 13 Februari 2012 - 15:56

Jedidja:

heee roos
    ah oeganda is cool he?? ik heb echt zoo veeel zin om je weer te zien. mis je echt!! en ben reuze benieuwd naar je verhalen..
    nou tot over een weekje.. maak er nog wat van.. en geef vooral die herlijk liefde van jezus door aan al die lieve schatten daar
    liefs jedid