Only 2 day's to go! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu Only 2 day's to go! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu

Only 2 day's to go!

Door: rozemarijnwijnja

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

28 September 2011 | Duitsland, Herrnhut

Toen was ik weer op dit punt. afscheid nemen. Alleen dan voor een half jaar in plaats voor 3 maanden.

Dit keer ga ik een DTS doen van Jeugd met een Opdracht.
Het is een mobile DTS, wat inhoud dat we ons steeds verplaatsen naar verschillende landen en steden.
De eerste maand zal ik wonen op de basis in Herrnhut. Daar zal ik dan ook ongv. 50 medestudenten ontmoeten en 10 mensen die het staffen.
Vanuit daar gaan we nog 2 maanden door Europa reizen, we krijgen dan les en doen verschillende praktische dingen. Daarna gaan we nog 3 maanden ergens heen.
Maar eerlijk gezegd is het voor mij allemaal nog een beetje onduidelijk.
Wel heb ik er ontzettend veel zin in!!

en moet ik maar is druk gaan pakken, want tja het moet allemaal maar in een kleine backpack passen!

Ik ben heel erg benieuwd wat de komende 6 maanden gaan brengen. Ik hoop natuurlijk veel dichter bij God te komen en zijn doel achterna te gaan, en ontzettend veel te leren van de mensen om mij heen, en wie ik allemaal nog mag gaan ontmoeten.

Hopelijk hou ik dit een beetje bij, maar ik heb geen flauw idee hoe het gaat zijn met internetverbinding enz.

Tot over een maand of 6.

Heel veel liefs,

Rozemarijn.

  • 28 September 2011 - 19:52

    Eva:

    Oeh Roos! Spannend, daar ga je weer! Gelukkig kan ik je morgen nog even flink knuffelen, want dat kan daarna pas weer over 6 maanden..
    Ik geloof dat je een super tijd gaat hebben en ik ben ook heel benieuwd waar je outreach naar toe is;)
    Love you!

  • 28 September 2011 - 20:26

    Elke:

    Leuk! En ook spannend. Geniet ervan.
    Groetjes, Elke

  • 28 September 2011 - 21:26

    Lisanne:

    Hoi Rozemarijn,

    Lijkt het je wat om halverwege je trip een stuk te schrijven voor The Next Big Thing in het Kompas?

    Je kan me contacten via mail (lisanne_meerkerk@hotmail.com) of via social media (@lisszs facebook.com/lisannemeerkerk).

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes,

    Lisanne

  • 28 September 2011 - 22:01

    Matthijs (van Flevo):

    ga er lekker van genieten! Dat moet samen met God helemaal goed komen lijkt me!

    tot ooit! ~ik ben altijd benieuwd naar verhalen ;)

  • 29 September 2011 - 17:38

    Bert Versluis:

    Wauw Rozemarijn, dat is nog eens kicken. Ben wel een beetje jalours op je dat je dit zomaar durft en ook nog eens kan doen. Ik weet zeker dat je een gave tijd tegemoet gaat en dat Hij je wensen gaat vervullen.
    Groetjes en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Herrnhut

Rozemarijn

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 21080

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 14 Maart 2014

FCM Outreach India

01 Oktober 2011 - 06 April 2012

GO Europe Mobile DTS

21 Januari 2011 - 21 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: