Nog 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Rozemarijn Wijnja - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes..

Door: rozemarijnwijnja

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

19 Januari 2011 | Nederland, Giessen-Oudekerk

Wat een gek idee, ik roep al van kinds af aan dat ik zo graag naar Afrika wil, en vrijdag gaat dit dan gebeuren. Help! haha ik heb er wel echt ontzettend veel zin in.

Ik ga gewoon naar malawi toe! voor de gene die het leuk vinden om te zien waar ik naar toe ga, dit is de site van Paul en Esther: www.paulandesther.com
De komende 3 maanden zal ik bij hun verblijven en meewerken.

Nu ben ik de laatste dingetjes aan het regelen, en mijn koffer aan het proberen in te pakken! haha wat ben ik daar slecht in zeg, nu denk ooooh nog 2 dagen zeeen van tijd.. ik moet er voor mezelf maar wat druk achter zetten, anders stress ik hem vrijdag ochtend denk ik.

Ik heb geen flauw idee of ik dit blog heel trouw bij ga houden, maar daar komen jullie vanzelf wel achter! ;)

Vrijdag ga ik om 18:30 de lucht in, en moet dan overstappen op Frankfurt, en dan zit ik de hele nacht in het vliegtuig naar Johannesburg, en daar stap ik dan weer over op het vliegtuig naar Blantyre waar ik als het goed is om 12:30 land.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs en knuffels Rozemarijn.

  • 19 Januari 2011 - 11:42

    Geurt:

    Leuk Rooz!!

  • 19 Januari 2011 - 12:35

    Stella:

    Woehoe!!! Volgens mij is iedereen hier dik trots op jou dat je het gewoon maar effe gaat doen! Spannend, leuk, ervaringen rijker.. Komt goed :) Gelukkig ga je niet alleen ^^

  • 19 Januari 2011 - 13:44

    Wendy Seij:

    Leuk, leuk, leuk, we zullen uitkijken naar de blogs!
    We zullen voor je bidden, heel veel liefs van de Seij-tjes

  • 19 Januari 2011 - 15:15

    Paul En Anke :

    een leerzame tijd toegewenst
    en pas goed op je zelf,
    maak er het beste van.

  • 19 Januari 2011 - 15:28

    Oom Kees:

    Doe voorzichtig!!!!!!!!!!!!!
    Heel veel plezier ,en geniet van Malawi.

  • 19 Januari 2011 - 17:17

    Tante Arja:

    Roos genieten en je weet wat ik altijd zeg!!!
    Een goede reis.

  • 19 Januari 2011 - 19:17

    Eva:

    Roooooosss!! I am so proud of you! Vind het echt tof van je en voor je dat je dit gaat doen. ik hoop echt dat je een super tijd daar gaat hebben. ben nu al benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken en wie je gaat ontmoeten en wat voor dingen je allemaal mag gaan doen! ik ga zoveel mogelijk proberen bij te houden. gelukkig zie ik je morgen nog eventjes:D liefsxxx.

  • 19 Januari 2011 - 20:09

    Aukje:

    Wat goed zeg... geniet ervan dikke kussss van onssss

  • 19 Januari 2011 - 21:37

    Jan En Kit:

    Lieve Roos...heel veel plezier daar en kijk goed uit!!!!
    Mocht je daar ooit blijven wij komen je opzoeken...ha..ha
    Dikke xxx Britt Tess Jan en Kit

  • 21 Januari 2011 - 11:53

    Jedidja:

    succes met je reis!!!
    ik ga je missen!

  • 21 Januari 2011 - 12:18

    Afke:

    Lieve Roos,
    Een héle gezegende reis toegewenst!! Ik weet zeker dat jij héél véél voor de mensen daar zal betekenen!! Je bent een kanjer!!!!!!
    Liefs Afke

  • 21 Januari 2011 - 16:19

    Piet En Tineke Overd:

    Hou je haaks Roosje! Hartelijke groet en een fijne tijd toegewenst!!

  • 21 Januari 2011 - 18:17

    Ronald En Jannemiek:

    Suc6, mooi om zo iets van de wereld te verkennen.

  • 22 Januari 2011 - 10:26

    Mark & Annette:

    Heel veel plezier en succes in Malawi!

    Liefs, Mark & Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Giessen-Oudekerk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2011

In love..

15 Maart 2011

Handige Harry

27 Februari 2011

Oeps

06 Februari 2011

Azungu

24 Januari 2011

De eerste dagen
Rozemarijn

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 21107

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 14 Maart 2014

FCM Outreach India

01 Oktober 2011 - 06 April 2012

GO Europe Mobile DTS

21 Januari 2011 - 21 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: